OGŁOSZENIA DO PACJENTÓW
Obok pisma „Journal” AMA publikuje „Today’s Health” — „Zdrowie dzisiaj” — zgrabny magazyn popularny. Zamiast zamieszczać etyczne ogłoszenia o lekarstwach z myślą o lekarzu i jego zagrożonym receptariuszu, „Zdrowie dzisiaj” — pismo redagowane dobrze i żywo — co miesiąc zarabia tysiące dolarów dla AMA z tytułu ogłoszeń kierowanych do pacjentów. Często te same firmy farmaceutyczne, które sprzedają lekarzom lekarstwa na receptę, przerzucają się na artykuły nie wymagające recepty — jak sacharyna, biustonosze dla matek karmiących, witaminy, płyny przeciwko połyskowi skóry, farby do włosów, substytuty soli, płyny do przemywania oczu, środki przeciw kaszlowi, proszki od bólu głowy, lewatywy domowe i różne inne przybory.
Znalazłeś się tutaj dzięki poniższej frazie kluczowej: